Happy Saturday!

こんにちはー!

やっとやっと梅雨が明けました❤️

雨もたまにはいいけどやっぱり晴れてると気分が上がる!☺️

今日は、下着のボディーメイクをしてもらいました!

日本ではスラッとした細身の体型が好まれるけど、

海外(特にアメリカ)では、FitとかThickな感じの方が魅力的に思われることが多いですよね

普段から鍛えてる方をよく見るので、私も断然ジム通って筋肉があり体に厚みがある

女性は魅力的だなと思います!!

体型って人それぞれ悩みがあって

痩せたい人もいれば、太りたい人もいて、もう少し足が長ければなーとか、身長がとか

理想も目指してるところも人それぞれ!

みんな自分がなりたいベストな状態に近づけるといいですよね!

自分磨きをして健康になって人生を謳歌するぞー!

 

The rain season is OVER!

Summer is my favorite season, so I'm very excited to get some tan lol 

I went to the lingerie store today that I always go to and had them teach me how to wear underwears correctly! 

The beauty standard in Japan and US is quite different, but I would rather have a thick and fit body than just being skinny, but I'm super skinny 😭

I've been working on it !!

Every body is different.

Bone structure, body shape, size, and weight differ from person to person, but that's what makes you YOU. 

You are BEAUTIFUL, and no one can say otherwise !

 

Thank you -❤️