コンプレックス/ Insecurities

こんにちは!

みなさん、突然ですがコンプレックスってありますか?笑

私は昔から細身で体重がなかなか増えないのが悩みです。。

身体が薄っぺらくメリハリがなく胸もないので、むちむちな人をみると羨ましくなります(泣

でも、太りたいなんて言うと嫌味っぽく聞こえるのでなかなか言えませんよね。

私は言いますが←

肩幅も広く、太ももも腕も太くなりたーい!

胸もDカップ欲しい!

上半身も下半身も太くなりたい。(切実)

てな訳で、体重を8月までに3kg増やすのを目標に頑張ります

たくさん食べて、ワークアウトします!

お尻も100cm欲しいの。今は77cmしかない😭

スクワットがんばろー!

ワークアウトして汗をかくのは好きなので、それが体型改造に繋がることを信じて!

自分の理想の体型に近づけるために自分磨き頑張りましょう!

周りからのネガティブ発言もモチベーションに変える😤

 

Hello, 

Everyone has thier own insecurities, and I am very insecure about my body. 

I really struggle with gaining weight. I was super skinny growing up and never had curves which I alwasy want!

When I go to my family party, they always tell me like 

"You are supper skinny! you should eat more!"

"You need to gain more weight you are not attractive being this skinny!"

They say things like that in a teasing way though not a vicious way, you know like in Asian culture, they have no filter. lol 

It harms people that already have self-image issues like I do. 

It messes with your head. 

Therefore, I decided to workout and gain more weight to boost my self-confidence. 

I try to be the best version of myself ☺️

If you look good, you feel good, you know what I mean. 

 

Thank you -❤️